Over Young Crowds

Young Crowds bestaat uit een groot aantal professionals.
Deze professionals hebben allen hun sporen verdiend in de communicatie en zijn specialist in hun vakgebied. Journalisten, strategen, copywriters, art directors, projectmanagers, drukwerkspecialisten, digitale designers, communicatiemanagers, webbouwers etc.

Ons vertrekpunt
is altijd de interesse van de jongere met daarbij een aantal belangrijke randvoorwaarden:
- lekker kunnen lezen (toegankelijk)
- inspelen op de actualiteit waar mogelijk
- hen voldoende informeren over het betreffende onderwerp op een manier, die hen aanspreekt en er voor zorgt dat ze er kennis van nemen (boeiend en interessant)
- content die jongeren prikkelt om iets mee te doen

Altijd vooraf getest en getoetst
Onze concepten en content worden vooraf voorgelegd aan de doelgroep. De content die wij maken is gebaseerd op de journalistieke waarden en is daarmee onafhankelijk, betrouwbaar en actueel als het van toepassing is. En het moet duiding bevatten. Juist voor onze jongerendoelgroep zijn dit belangrijke waarden. Ook is authenticiteit uitermate belangrijk in alles wat wij bedenken en maken voor kinderen en jongeren.

Bereiken van uw doelgroepen
Ons streven is dat er zoveel mogelijk jongeren bereikt worden in uw doelgroep met de content die wij voor u gemaakt hebben. Via een medium dat hen het beste bereikt. Dat kunnen diverse vormen van print zijn (bijvoorbeeld kranten of magazines) of digitaal (digitale magazines, videopresentaties, webjournaals, websites, facebook, twitter, etc).

Wij laten ons leiden door de volgende feiten:
- Omdat de jeugd (van tegenwoordig) niet bestaat.
- Omdat je ze nooit in hun eigen taal mag aanspreken.
- Omdat ze niet willen dat jij zegt wat ze moeten doen.
- Omdat ze niet van een andere planeet komen.
- Omdat niemand ooit mag zeggen…ik weet hoe het moet…ik heb zelf kinderen.
- Omdat even voor acht ton een commercial ertegen aan zelden de oplossing is.